امير خان بهترين بازيكن بازي ايران-روسيه
 
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 14:18 ::  نويسنده : امين خان

به گزارش روز شنبه ایرنا، 'امیر غفور' در این بازی با كسب 19 امتیاز در میان بازیكنان دو تیم بیشترین امتیاز را به دست آورد.

از این امتیازات، 15 امتیاز از اسپك، سه امتیاز از دفاع روی تور و یك امتیاز از سرویس به دست آمد.

بهترین بازیكنان هر مسابقه در طول این دوره از رقابت ها معمولا از میان بازیكنان تیم برنده انتخاب می شد اما درخشش بازیكن جوان ایران كمیته برگزاری دوازدهمین دوره جام جهانی والیبال را مجاب كرد كه او را به عنوان بهترین بازیكن این مسابقه انتخاب كند.

------------------------10---------------------10-----------------10--------------------10--------------------10----------

 

'امیر غفور' در نشست خبری پس از این بازی گفت: ما امروز با بهترین تیم جهان بازی كردیم و تلاش كردیم كه بهترین عملكرد خودمان را نیز به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: بازیكنان روسیه تجربه بیشتری نسبت به ما دارند و بازی كردن با این تیم ها می تواند تجربه ما را هم افزایش دهد تا بهتر شویم.

بازیكن 20 ساله تیم ملی ایران گفت: پیش از آغاز این مسابقه مربی ام با من صحبت كرد و به من گفت كه درباره هیچ چیز نگران نباشم و با اعتماد به نفس وارد مسابقه شوم. به این دلیل توانستم خودم باشم و خوب بازي كنم



نظرات شما عزیزان:

شیما
ساعت18:53---29 بهمن 1393
برین تو وبلاگ من ببینین چه عکسایی از امیر جون گذاشتم به خاطر امیر نظر هم بدین volleyboll_2015.blog fa.com

فاطمه
ساعت19:18---17 آذر 1393
سلام امیرجون خیلی دوست دارم عاشقتم ب امیدروزی ک ببینمت

mary
ساعت11:26---28 بهمن 1390
سلام.من یکی از دوستداران آقا امیرم.از این که کسانی با من هم عقیده هستند خوشحالم.از وبلاگ خوبت ممنون.دوستار امیر جون mary
پاسخ:mer30 mary


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







هواداران امير غفور
عشق فقط امير غفور سلطان جديد واليبال ايران
درباره وبلاگ

سلام دوستان من با توجه به علاقه شديدي كه به امير غفور دارم اين وبلاگ را براي دلگرميشان و همچنين هواداران ايشان ساخته ام نظر يادتون نره شما هم اگر از طرفداران امیر هستید میتوانید نویسندا این وبلاگ باشید
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 776
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1